Nittonde maj...

Nittonde maj blev en intensiv men härlig dag. Den började förstås med uppvaktande av en väldigt glad sexåring som fick sång och paket på sängen. 


Sen tillbringade jag dagen i fin miljö på Balingsholms kursgård tillsammans med mina härliga kollegor. Massor av tid för återblick och reflektion, och samtidigt värdefull tid att bolla tankar och idéer och peppa för hösten. 


På vägen hem stannade jag på posten (Coop) och hämtade ut ett efterlängtat paket. En ny väska som säkerligen kommer bli en trogen följeslagare i sommar. Sportig och elegant på samma gång. Älskar den redan 💕


Sen vidare hem och jag hann pussa lite på sexåringen och morsa på Brandis som stod och fixade hamburgare till fem glada barn. Klockan sex satt jag på plats i vistaskolans matsal, redo för föräldramöte. En och en halv timme senare gick jag därifrån, inte ett dugg klokare. Men mycket tröttare....


Resten av kvällen har spenderats vid datorn. Vi letar resa, till solen, till all-inclusive, till Lolo & Bernie... Tyvärr kan vi inte resa närsomhelst och utbudet blir därför begränsat. Men vi letar vidare...

☀️☀️☀️☀️☀️☀️

Kommentera inlägget här :