Med längtan efter sol...

Min vanligaste söndagsreflektion är: Går inte helgen onödigt fort...?
Även om vi hunnit med både det ena och det andra så får jag inte nog, jag längtar bara efter mer ledighet och mer tid med familjen. Brandis har jobbade igår så då fick jag och småfolket roa oss på egen hand. Vi hamnade hemma hos "mannen med hatt och make up" på grillfest med snacks och snack. Mycket trevligt och väldigt gott med grillat, det va som att få en liten smak av sommar i gommen
aka Cirkusdirektören

Längtan efter sommar, sol och värme är stor nu när kylan och mörkret börjar få ett stadigt tag om landet. Efter träningen på gymet i morse gjorde jag nått som jag inte gjort på väldigt väldigt länge. Jag gav mej själv lite solterapi i form av en kvart i solariet... Det funkade för stunden i alla fall.

Nu avrundar vi helgen med ett nytt Fjällbackamord och Lisas knäckiga äppelkaka. Njuter in i det sista av helgen och försöker glömma  att jag har en mördarvecka fullspäckad av möten och åtaganden framför mej. 



Kommentera inlägget här :