Fredagsmys och examensptesent

Det blev fredagsmys hos Anna ikväll
Jag tackade mej till både middag och fika
Laddade med en matlåda efter jobbet och promenaden istället
Det går bra, det känns bra


Men det va inget fel på fredagsmys utan gotte
Med en kopp te, lets dance och trevligt sällskap blev det mys ändå
Å lyxigt att sitta och snacka i lugn och ro
Bara en sån sak...


Å dessutom blev jag uppvaktad
Jag fick ett jättefint snö-armband i examensptesent
Det är svårt att fånga det rättvist på bild
Ja, jag blir löjligt bortskämd av mina nära
Hur länge ska denna bragd firas kan man undra?
Tusen tusen tack!

❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer :

#1: Anna

Tycer at du borde bli firad lika länge som du pluggade, det är väl rättvisa :)

Svar: Aha.... du tänker så.... Ja varför inte?
Okej, då bestämmer vi att firandet pågår till januari 2017 😂😂😂
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :