Vårvinter

Idag har mamma och pappa varit här och ätit
Vi passade på att ge dem instruktioner också
Om larm, post, blommor och fiskar
När jag visade var snöskyffeln stod skrattade de
Det är ju vår nu...

En timme senare
Jag tittar ut genom fönster och skrattar så jag gråter
😂 😂 😂 😂 😂
Det snöar som bara den
Så var det med den våren liksom

Själv går jag in mina nya ballerinaskor
Jag har fått lite skavsår
Klart att fötterna reagerar på att va utan strumpor
Men det är det värt
Jag överlever

♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️

Igår hade vi myskväll i Jakan

Vi värmde upp med grekiskt på Korfu

Småfolket fick också följa med

Å sen blev det andra chansen

Å som Brandis konstaterade i morse
Det va kul att Uno Svenningsson gick vidare
Jo, han hänger med....

Kommentarer :

#1: Ingjer

😉Jo du, Unos trallvänliga låt håller i längden, men Martin och hans änglar flög vidare... Fortsätt kämpa med ballerinorna och ha en riktigt skön och frisk semestertid🌴🍍🍉☀️🏊👠👙👒

skriven

Kommentera inlägget här :