Skitdag...

Fy tusan vilken skitdag...

Det började så fort jag kom till jobbet och jag upptäckte att min dator inte fick någon kontakt med skrivaren. Inte alls optimalt eftersom dagens arbetsuppgifter till stor del gick ut på att iordningställa dokument och annat pappersarbete. Självklart började jag felsöka själv, men jag fick ge upp och ringa helt desk. Efter trettio minuter i telefonkö fick jag assistans med felsökning och återställning men tror ni att det hjälpte... Nix, efter FEM TIMMAR kom en serviceperson och lagade felet på plats. SUCK....!

Eftersom jag haltade lite med mina arbetsuppgifter erbjöd jag mig att ta emot maten och lägga upp åt alla avdelningar. 10.30 brukar matbilen komma, men idag va det en ny sommarchaufför så matbibeln kom inte förens en timme senare vid 11.30. Jag kan lova att alla var ordentligt hungriga... och att alla blev ordentligt snopna när det visade sig att värmeskåpet va tomt när jag öppnade det.
Det va bara ringa leverantören och försöka reda ut var mina fyrtio lasagneportioner var. SUCK....!

När jag kom hem på eftermiddagen var jag både trött och irriterad, men jag bestämde mig för att åka ner och köra ett pass bodypump på gymet. Styrketräning är bra när man vill få ur sig lite aggressioner. Bytte om och hoppade in i bilen, men så fort jag kom  ut på Huddingevägen var det totalstopp. I fyrtio minuter satt jag i kö, en sträcka som jag vanligtvis kör på sju minuter, och självklart missade jag mitt pass. SUCK...!


Jag ger upp, jag går och lägger mej istället....
😡 Tack och god natt 😡

Kommentera inlägget här :