Min jättebästis

Mina barn ringer hem varje kväll och undrar hur jag mår och vad jag gör. Varje dag svarar jag likadant "jag äter, sover, tränar och jobbar..."
Igår sa Melina "jag vill inte att du är själv mamma, kan du inte träffa en vän?"
Eftersom jag alltid lyssnar på mina barn bestämde jag mej för att bjuda ut en vän på en dejt. För att veta vem jag skulle bjuda ut gjorde jag TV4:s jättebästis-test på Facebook, och svaret blev inte helt otippat Yvonne Bengtzon. 
Jag tog kontakt med miss Y och styrde upp en dejt...
Idag klockan fem hämtade jag upp henne och sen åkte vi vidare till Farsta. Tiden rusade, men vi hann shoppa lite, snacka lite och äta lite mat i alla fall. Tiden går fort när man har kul, och strax efter åtta fick jag skjutsa hem henne igen och tackaför en trevlig kväll. 

När jag varit hemma en kvart ringde Månsan, min mammagris hade mammalängtan. När han frågade hur jag mådde och vad jag hade gjort kunde jag stolt svara "jag har jobbat, tränat, ätit och träffat en vän.... Och snart ska jag gå och sova". Han va nöjd och om tre dagar får vi kramas igen... ❤️


❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här :