En timme

Det har varit en lååång arbetsdag. Först nio timmar framför en dataskärm, skrivande, printande, häftande sorterandes... Massa planering och strukturering. Huvudet och händerna fullproppade. Men det är en skön känsla att kunna beta av saker. Check check liksom :-)

Efter det var det dags att ta emot 24 förväntansfulla nya familjer. Förklara och hålla låda. Munnen gick i ett, ibland andades jag, drack lite vatten, tittade på mina kollegor för att sen låta käften glappa igen. Efteråt kommer jag knappt ihåg vad jag sagt, men är småttingarna lika coola och härliga som sina föräldrar, ja då kommer det bli fint det här. Jag är höstpepp!!!

Gissa om jag va slut när jag kom hem. Soffan ropade högt på mej, och ville att jag skulle ta en kopp te och slå mej ner. Det lockade i fem minuter, men sen snörade jag på mej gympadojorna och tog en promenadjogg istället med Petter i lurarna. Fram och tillbaka till masmo på en timme. Heja heja!!! Nu nyduschad och nöjd. Trött. Natti natt... Zzzzz... 



Kommentera inlägget här :