Nytt...

Nu har jag packat upp helgens shoppingfynd...

Jeans från Levi's

Linne från Dobber

Silhuett tee från Lee

Stänkmönstrad tee från Lee

Bikini från Stadium

Solklänning från Stadium

Pocket av Hannah Widell

Flätat nyckelband från Wera

Träningsbyxor från Nike

Två träningstoppar från Nike

Sport-BH från Stadium

Härliga handdukar från Hemtex

Kalasvimplar i tyg från Hemtex

Skinnloafers från Rockport

Å så blir det ju inget besök i Övik utan att skaffa sig minst ett par nya Foppisar...

👛 👛 👛 👛 👛

Kommentarer :

#1: Anonym

Wille sa- hon har varit på Ullared 😜

Svar: Älskade lilla fina Wille 😂
Å en sak till köpte jag fast den kan jag inte visa på bild för den ska jag ge till min jättebästis 😘
Yta & djup

skriven
#2: Anna

Men herre Gud människa vart har du varit???

Svar: Jag gick ett varv på stan i Övik 😊
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :