Jag är friiii....

Det är en enorm frihetskänsla som har gripit tag i mej. Tänk att jag har skickat sista tentan, tänk att jag inte har nått skolarbete som hänger över mej. Ingen litteratur att läsa, inga texter att skriva, det är helg och jag kan göra precis vad jag vill, jag är friiiii..... Det är en underbar känsla. Kom också ihåg att när jag började plugga va ungarna 2 och 3 år, så jag va ganska ofri innan studierna också. Nu har jag liksom inte ens en liten busunge att passa twentyfour/seven... Oj oj oj 😃

Idag gick vi på bio mitt på dagen, varför inte liksom, inga måsten. Eftersom lilla fröken är sönderslagen passade det ju rätt bra också att hoppa över fotbollsträningen och ägna oss åt lugna aktiviteter istället så att hon inte skulle gå upp i limningen. Vi valde "Sune på bilsemester" och fick småskratta i en och en halv timme. Småfolket hade med sig lördagsgodiset, men jag och Brandis valde bort biosnacks och köpte varsin kaffe och tog med in i salongen istället. Vi känner oss vääääldigt duktiga. 

Kan man inte älska Morgan Alling...?

❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här :