Dagens rekommendation - Beanie hat

Ni vet den där tomteluvan som jag har haft på mej dag ut och dag i de senaste året...? Jag älskar den, det är den absolut skönaste mössan jag någonsin ägt...
 
Jag har aldrig riktigt reflekterat över var mössan kommer från, jag har bara använt den och varit nöjd liksom. Jag har aldrig sett någon annan som har en likadan mössa, så gissa om jag blev förvånad när jag va på Åhléns Östermalmstorg häromdagen och såg att den låg uppdukad på ett bord där.
 
 
Jag blev liksom helt stum och började stamma: "Titta, titta, titta, titta.... Har du sett? Min mössa...." till Brandis
Å han svarade bara lugnt: "Jag vet, det är ju jag som har köpt den... här... till mej"
 
Oj då, där ser man... Fast jag har aldrig sett honom med den. Har ni...?
 
Produktinformation:
Den mjuka och sköna mössan Pleece beaine värmer gott under kalla höstkvällar och gnistrande vinterdagar
Formgiven av Marianne Abelsson för Design House Stockholm
Tillhör serien Pleece och finns i flera färger
 
 
Detta får bli dagens rekommendation...

Kommentera inlägget här :