Mellan påsk och midsommar...

Jag har tagit mej an en ny utmaning, och imorgon kör jag igång. Målet är bättre hälsa, piggare, starkare, smalare och sundare. Jag väntar inte tills i augusti, jag kickstartar nu och ser vad jag kan uppnå mellan påsk och midsommar. Förhoppningsvis kan jag se någon liten förändring som kan hjälpa mej att hålla motivationen uppe under sommaren när frestelserna står framför näsan på en hela tiden.

Vet ni hur många dagar det är mellan påsk och midsommar? Brandis hävdar att det inte är sååå många alls "för det är många dagar som går bort". Går bort precis hur då undrar jag...? men sen förstår jag att han syftar på att det är många röda dagar och att vi givetvis ska "festa och fuska" lite då. Ja, ni först hur jag har det, Brandis är med andra ord inte den bästa coachen för mej. 

Det är exakt 59 dagar kvar till midsommar, 59 dagar av bra mat och någon form av motion. Hur svårt kan det va? Säkert jättesvårt...
Men jag tänker ta hjälp och har anlitat en jättesträng PT och personlig coach, och så räknar jag självklart mer ert stöd. Inga nybakade bullar och inga dignande godisskålar för mej tack...
Heja heja mej... (än en gång)!

Kommentarer :

#1: Anna

Härligt tjejen, kommer följa din utmaning och låta mig inspireras💛 du kommer lyckas galant💛

Svar: Tack gulliga Anna! Vi får inspirera varandra för du är ju så himla duktig med mat och träning du också. Kram
Yta & djup

skriven
#2: Ibbe JB

Kämpa på Sarah! Visst är det skönt att bara titta på godisskålen, medan andra stoppar i sig, och kunna känna sig stolt och nöjd med sitt val att avstå sött.

skriven

Kommentera inlägget här :