Första dagen mellan påsk och midsommar

Jo men så har jag klarat av den första dagen på min alldeles egna utmaning...
Tanken va att jag skulle promenera till jobbet, men hej! vem försöker jag lura liksom. Lat och morgontrött är en dålig kombo, så jag snoozade tjugo minuter extra istället...

Men istället har jag:
• Bara ätit min planerade matlådor
• Tagit mej ut till skogen med småttisarna på jobbet
• Tagit en 20 minuters lunchpromme med en jobbarkompis
• Inte rört godiset i personalrummet, å inte heller nallat ur barnens lådor här hemma
• Tagit en 50 minuters kvällspromenad
• Mailat min coach och försökt rannsaka mej själv för att kunna svara så ärligt som möjligt på hennes kluriga frågor 


Summerar den här dagen och känner mej nöjd...


Kommentarer :

#1: Karina Knabäck

Hejsan Kusin vitamin!
Bra jobbat och jag känner igen mig i att sova för länge och sen ta bilen. ;0) Det är bara att fortsätta kämpa. Ha en underbar vecka där du är!
kram
Inas Karina

Svar: Tack Karina!Ja det är inte lätt när man samtidigt är både morgontrött och lat. Men det är bara att kämpa på. Hoppas att du har det bra. Karm
Yta & djup

skriven
#2: Anna

Starkt Sarah, tänk att det ska vara så jäkla svårt att hålla fingrarna från godiset :(
KRAM och Keep Up Fighting

Svar: Tack Anna!Ja tänk att suget efter socker kan vara så enomt. Men jag kämpar på.
Hur går det för dej?
Kram
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :