Andra dagen mellan påsk och midsommar...

Även idag är jag nöjd med mej själv. Tänk att man kan vara nöjd och stolt över så lite egentligen... Som att inte äta annat än det man planerat att äta, och att man lyckats ta sig ut på en uppfriskande promenad. Självklarheter för de flesta, en kamp för mej...


Skolan stängde tidigt idag vilket gjorde att vi fick världens längsta eftermiddag. Jag är inte van att gå hem så pass tidigt från jobbet nu sen jag börjat jobba heltid, så det va riktigt härligt med några extratimmar. Jag åkte hem till Linda och fick med henne på en promenad. Över åker och ängar och stora diken. Vilket härligt område vi bor i, hästar och hagar runt knuten.... Bästa kombon att träffa en kompis och få lite motion på köpet. 


Sen åkte vi vidare till Miss Von som bjöd på middag och lek. Och fika.... Innehållet på detta fatet tackade jag nej till, och det va trot eller ej inget svårt beslut nu när jag hade bestämt mej. Jag kände dock doften av kardemummabulle, ljuuuuvligt 💕



♥️ Min härliga fina vän ♥️


Tack för en mysig eftermiddag och kväll...

Kommentera inlägget här :