Kräftkalas och Körslaget

God kväll
Nu har den här lilla gumman varit på fest
Ätit kräftor (som man gör vid den här tiden på året)
Å haft det trevligt (i goda vänner lag)
Åtta vuxna och lika många barn
Modiga Melina va en av de få små som faktiskt smakade på ett par klor
 
 
Måns höll sig till pastan
Å snacksen som dukades fram lite senare 
 
 
Vi kollade på Körslaget
Å hejade på Team Sonja och hennes Huddingekör
Trots mina 30 år i Huddinge kände jag inte igen en kotte
 
 
För att sammanfatta kvällen ger jag er dessa två bilder
Ifall någon är intresserad av hur jag ser ut efter en sextimmarsskiva
Från topp...
 
 
Till tå...
 
 
Supertrevlig kväll som vanligt med det här gamla gänget
Tusen tack för allt Linda, Petra, Åsa & Co. 
Ska susselura mej lite nu tror jag
God natt
 

Kommentera inlägget här :