Grattis & Varsågod

Det är med stolthet som jag nu kan konstatera att vi har en doktor i familjen. En man klok som en bok, och vi andra är så imponerade över hans arbete. Hans avhandling ger mej ytterligare ett perspektiv på mitt eget examensarbete. Kämpa kämpa, orka orka Sarah.....

Doktorsavhandlingen är helt igenom skriven på english och jag begriper inte ett ord. Tveksamt om jag skulle begripa något även om den vore skriven på svenska. Smärtlindring (hoppas verkligen att jag inte lyckats missförstå ämnet...) är ju inte mitt specialområde direkt. Men boken är oerhört fin, snygg layout och pappret verkar vara av god kvalité. En dag ska jag också lämna in min egen text till tryckeriet. Den dagen, då ni...

Men vad jag egentligen skulle skriva va att det är en häftig känsla när man upptäcker att man är omnämnd i boken, på tack-sidan. Tänk att lilla jag har kunnat bidra med något, nämligen de förmågor som jag är absolut bäst på, trevligt umgänge och barnvakteri :-)



Kommentera inlägget här :