Flow.... Eller inte flow...

Igår va jag flitig och skrev på som bara den, sida upp och sida ner. Nu undrar jag bara vad jag ska göra med all text som jag har producerat...? Är ju inte så där bombsäker på att hela texten håller så pass hög kvalité att den kan vara med i exan, det är liksom så att jag sket ur mej alla fina ord jag kunde komma på på en gång när jag ändå va i ett flow. Kanske kan man göra nått annat kul med alla ord, vem vet....?

Å effektiv va jag, jag hade till och med utrymme för en kaffepaus ska ni veta. Gasade över till Maria ett par timmar, fick en latte och vädrade själen lite. Alltid lika härligt! Undra om jag kanske borde använda mej lite mer av henne nu när hon är heltidsledig. Jag menar förstås att det skulle vara en win-win situation för oss båda. Hon slipper riskera att hennes hjärna käggar ihop totalt de här månaderna, å jag kan få lite nya perspektiv på verkligheten utanför min lilla bubbla.
Nu är det lördag och dags att hitta tillbaka till det där flowet, det känns helt omöjligt skulle jag vilja säga. Brandis jobbar och ungarna har kompisar här. Jag är helt ledig, behöver med andra ord inte roa någon, men det är så svårt att komma igång. Jag hänger på nätet istället, hemmet, blocket, platsbanken, tradera och Facebook.


Bara livsviktigheter alltså.....



Kommentera inlägget här :