Twinrix, mundiarré och en ny frippa

Efter frisörbesöket mötte jag upp familjen och gick till Glömstapoolen. Med första dosen twinrix i kroppen är vi nu ännu lite närmare vår efterlängtade Thailandsresa. Å alla fick vaccin, även hon som bönat, bett och bråkat om att få slippa. Det va så lustigt att se hur den annars så rättframma och frispråkiga lilla damen stod tyst bakom en fotölj och försökte göra sig osynlig. Men så fort plåstret satt på plats på armen så drabbades hon återigen av sin karaktäristiska mundiarré och allt va som vanligt igen... Vilken tur, för den tystnaden gjorde att jag trodde att jag blivit döv ;-)

Å nya frippan känns klockren, trivs så bra. Håret blir verkligen bara kortare och kortare efter varje frisörbesök, men nu äntligen känns det som jag börjar hitta rätt. Pagen kändes aldrig riktigt JAG, och min frisör sa "jag tror nog den här frisyren passar din personlighet bättre, lite tuffare och trendigare..."
Ha ha ha... Vet inte om jag skulle kalla mej själv tuff och trendig direkt, men jag trivs verkligen med kort busfrilla. Nu ska jag bara träna lite på styling och det lär ju ta ett tag innan jag går till det. Lagom till det är dags att gå och klippa igen, för oj så ofta man måste underhålla en kort frisyr. Tyvärr tog jag ingen bild när jag gick därifrån och va nyfixad och snygg. 


❤ Utan fix och trix ❤

Kommentarer :

#1: Ingjer

Besprutad, nyfrissad och tufft fräsch! Härlig medvind nu i novembermörkret🌾🍂🍁

Svar: Tack Inger! Det går bra nu.... Kram
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :