Om att sälja billiga skor dyrt....

Jag vet att världen är uppdelad i två läger vad det gäller UGG-stövlar. Antingen hatar man dem, eller så älskar man dem. Fast jag är ganska övertygad om att de som hatar UGG aldrig har gått i ett par, för jag är en sån där UGG-lovers ♥️
Sen finns det ju dom som tycker att skorna är gräsligt fula, men så är det ju, smaken är som baken och man får tycka vad man vill.

Jag hävdar att det inte finns några skönare skor att gå i och jag har ett par bruna som jag hasat runt i två år tror jag, å jag kan ha lite ont i magen emellanåt för att jag inte tar hand om dem bättre...
I alla fall så önskar jag mig ett par nya till vintern, ett par svarta låga. Tyvärr räcker inte studiebidraget riktigt, så jag har kollat runt på marknaden för att hitta ett billigare alternativ. Crispin hade ett par coola sköningar för 799:- som jag slog till på häromdagen. Nöjd och  glad tills jag kom till kassan, för då menade expediten att jag minsan behövde komplettera med en termosula med angorafibrer, en vårdande färgprodukt och en inpregneringsspray för att skorna skulle må bra. Jaha.... Men va kul och va jättebilliga de här skorna blev då.... INTE 😟 


Fast fina är dom tycker jag
Å jätte jätte jättesköna 😀

Kommentera inlägget här :