Grattis Bettan

Elisabeth-dagen börjar lida mot sitt slut. Jag vaknade i morse av att småfolket satte på barn-TV i sovrummet och genast blev jag och alla andra Bettor gratulerade av Bolibompa-Marcus. Drog iväg ett grattis-sms till mamma-Bettan och sen skyndade jag ut i bara morgonrocken och hissade flaggan ivrigt påhejad av de små. Resten av dagen har ägnats åt exa-skrivande och inte alls särskilt mycket firande. Jag unnade mej ett par chokladbollar till eftermiddagskaffet och sen kom min fina pappa över med en fin tulpanbukett. Säsongens första faktiskt...
Småfolket fick äta middag ensamma, och sen tog jag och Brandis en tisdagsentrecote på tu man hand när han kom hem lite senare. Melina hade med sig ett häfte med sångtexter hem från skolan, så den mysiga middagsstunden ackompanjerades av Luciasångsskrålande... Lovely ❤

❤ Grattis alla fina Bettor där ute ❤

Kommentera inlägget här :