Helgutvärdering

Dags för en helgutvärdering igen, och jag kan konstatera att den här helgen har rusat iväg lika snabbt som vanligt.
Nu längtar jag verkligen efter lite extra ledighet, tur att det är påsk snart så jag får ett par extra lediga dagar snart.

Tjejmiddag i fredags och födelsedagsfirande för Jocke med fika- och middagsgäster hela lördagen. Idag packade Jocke varm choklad och bullar och tog med sig småfolket till Flottsbro, själv fick jag stanna hemma för att plugga. Jag kan konstatera att jag knappt varit utomhus alls på hela helgen. Det är precis sånna här dagar som jag undrar vad jag pysslar med. Vad har jag gett mej in i? Hoppas verkligen att det kommer vara värt allt slit i slutänden. Nu är det drygt 30 aktiva veckor kvar till examen...

I detta nu sitter jag och observerar Melina på simundervisningen. Hon har inga som helst problem med att simma nu, men oj oj oj va mycket plats hon tar. Fast jag sitter en bit ifrån kan jag både se och höra henne "in action". Hon snackar å skrattar och har uppenbarligen svårt att bara sitta still och vänta. Undrar vad den där genen kommer ifrån...?

Kommentarer :

#1: Fnulan

NU får vi ladda inför nästa helg, jippie =)

Svar: OM jag laddar.... Veckan är en enda lång transportsträcka fram till helgen :-)
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :