Fondueboden

God morgon världen, solen skiner, det är lördag och här hemma i gränden vankas det kalas. Kan livet va härligare....?

Innan jag börjar dagen på riktigt vill jag bara dela med mej av några bilder från igår. Jag, Åsa, Linda, Camilla och Petra va ute på stan och åt en himmelsk god middag på Fondueboden. Fläskkött, nötkött, kyckling och grönsaker som vi själva fick tillaga i en fonduegryta, sex olika såser och pommes. Allt i obegränsad mängd, de fyllde på allt eftersom det tog slut i skålarna. Så mysigt att sitta där och vänta på sina spätt, snacka och skratta. Det tar lite tid att äta när man tillagar själv, så det häller att ha gott om tid. Det var på vippen att vi inte hann med efterrätten, men jag är så glad att vi hann.
Tobleronefondue! Precis lika gott som det låter.... Min favorit, chokladdoppad banan.... Mmmm.....

Kommentera inlägget här :