Pantertant...

Jag har unnat mej ett nytt litet plagg
En topp med klös i
När jag gick igenom mina senaste inköp så slog en tanke mej
Kan jag ha snöat in igen?
Eller är detta bara en tillfällighet?
Va snäll och säg ifrån innan det går överstyr
Tack på förhand
 
Halva priset på MQ nu
 
 
Sommarens strandlakan
 
 
Chiffongtunika som passar till allt från bikini till skinnbrallor
 
 
Vardagstee som skrämmer slag på alla småchippar jag möter
 
Jag är säker
Det måste va en tillfällighet att jag just kvalat in som en av de tre pantertanterna
 

Kommentarer :

#1: Linn

Om du skaffar en kort mycket tillrättalagd frisyr, då är det varning för pantertant nr 4!

Svar: Vilken tur att jag aldrig har tid att fixa håret då, fortsätter med men rufsiga hårknut....
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :