fokusera.nu

Känslan när man öppnar en ny kursmanual och börjar fingra i de nya böckerna brukar kännas härlig. Som att börja om på nytt, få en ny chans att göra allt strukturerat och riktigt. Ta fram ett blankt anteckningsblad och skriva snyggt. Den här gången ska jag hänga med från början... Tyvärr kom känslan av sig rätt snabbt den här gången.
En miljon sidor att läsa och uppgifter som ska göras redan till på tisdag. Å jag som inte fått iväg b-uppsatsen än....
Det blir en heldag med religionsboken idag, och försöka få ett grepp om den här nya religiösa kursen :-/

Svårt att hålla fokus bara. För det enda jag kan tänka på just nu är hur min tumme värker och pulserar.
Japp, kärringen har ramlat igen, å den här gången fick höger tumme ta emot hela kroppsvikten. Skitvinter... 
De enda skorna som håller mej riktigt varm om fötterna är mina ugg's, men de är sååå hala. Borde kärringen börja fundera på att skaffa broddar, eller ska jag välja ett par andra skor och frysa...?

Kommentera inlägget här :