Efterlysning

Ordning och reda är mitt mellannamn. Visst är det rörigt runtomkring mej ibland det kan jag erkänna, men jag vet alltid var jag har mina grejer. Nästan alltid.... :-(

Sen i somras saknar jag mitt älskade namnhalsband som jag då burit varje dag i drygt fyra år. Någon gång har jag antagligen knäppt av mig det och lagt det på nått smart ställe, men vaaaaar? Självklart har jag rotat och letat, vänt ut och in på väskor och fickor, men utan resultat. Jag har resonerat som så att "om jag slutar leta så kommer det fram" men nu har det som sagt gått ett halvår....

Ungefär lika länge har mitt nya coola passion-läppglans från Mary Kay varit borta. Sökproceduren har sett ungefär likadan ut. Ögonen öppna överallt, letat på massa konstiga ställen, men inget läppglans så långt ögat når...

Å som om det inte vore nog med det. Nu kan jag inte hitta min favvo-scarf som jag virar in halsen i nästan varje dag. My Lovely Leo... Jocke orkar inte ens bry sig, och än mindre hjälper han till att leta. Han kallar mej Drulle och himlar med ögonen.

Så detta är en vädjan till alla er som läser. Håll ögonen öppna och titta en gång extra. Hjälp mej hitta mina kära ägodelar, hjälp dem komma hem igen. Överallt på nätet efterlyses både folk och fä. Som tur är har jag koll på mina nära och kära, men de här grejerna alltså....
Tack tack tack på förhand :-)

Kommentera inlägget här :