Ella-dagen

Nu har jag landat i bingen me Fredrik & Filip efter en intensiv men bra dag.
Först va jag på två föreläsningar i skolan, en bra och en mindre bra.
Sen åkte jag hem och åt lite yoghurtlunch, innan jag hämtade upp barnen på förskolan.
Vi åkte direkt vidare till Linda för mellis, lek och häng. Barnen busade och hade jul tillsammans, och Linda och jag kunde snacka ikapp lite.
Vid middagstid dumpade jag småfolket hemma hos Jocke och åkte själv vidare till jobbet. Föräldramöte och enkätredovisning stod på schemat.

Så efter en intensiv dag är jag nu hemma igen. Jocke hälsade att mamma hade ringt tidigare under dagen, och jag inser att jag har missat Ella-dagen. Sånt ska jag ju ha koll på :-(
Jag smyger in till sovande Melina och ger henne en gosig grattispuss.

Å genom bloggen skickar jag ett grattis till min härliga moster :-)
Grattis på namnsdagen, hoppas att du har haft en fin dag!

Kommentera inlägget här :