Paradisbadet

Ryktet säger att det har varit en regnig dag i Stockholm idag, stämmer det...?
Här i Övik sken solen från en klarblå himmel som vanligt, å då passade vi på att åka till Paradisbadet i stan. Ett härligt äventyrsbad med flera olika häftiga vattenruschbanor och bassänger. Ungarna är modiga som bara den, och själv blev jag som barn på nytt. Jag hade glömt bort hur kul det är att vara på äventyrsbad. Nästa sommar måste kanske ett större sommarland läggas in bland semesterplanerna.

Dagen avslutades med en god grillmiddag hos grannarna och nu är det dags för de små att duna in. Troligtvis kommer jag också somna strax, jag har lite sömnskuld efter att ha legat uppe och läst halva nätterna. Men nu är boken utläst. Hej då Marianne Jidhoff, jag kommer sakna dej :-(

Natti natti, tröttmössa är bara förnamnet, sovmorgon imorgon tack ;-)

Kommentera inlägget här :