I badhus i baddräkt

Dagens planer fick vi revidera eftersom Jocke är förkyld och har ont i halsen. Vi skulle egentligen åka till Skansen och sen vidare för att hälsa på Tomas och Malin.
Men nu tänkte vi om, och jag tog med mej Melina till badhuset för att simträna lite. På fredag drar simskolan igång igen, så de här va lite försäsongsträning :-)
Hon är så duktig min lilla fisk, simmar både på bröst och rygg och flyter. Det är verkligen mysigt de stunder då vi kan göra saker tillsammans bara vi två. Önskar bara att hon hade lite bättre tålamod i duschen och bastun också :-/

Jag trivs och känner mej riktigt bekväm i min nya baddräkt. Det måste ju vara en av de bättre investeringarna som jag gjort på länge. Den sitter som den ska, åker inte in i rumpan, håller in och håller allt på plats. Även om man kan känna sig lite väl "präktig" i sportbaddräkt, så tror jag ändå att den kommer underlätta för mej under fredagkvällarna i höst....

Kommentera inlägget här :