Vilken röra...:-/

Lilla fröken har tagit på sig nya festkläder och gått på kalas idag igen. Lillebror är förtvivlad, det är ingen måtta på orättvisan i den här familjen. Själv fick han följa med pappan till Bauhaus...

Själv försöker jag plugga, men har svårt att finna ro. Mitt arbetsrum är numera fyllt av kläder och lådor från golv till tak. Fick åka över till mamma och pappa och låna en klädställning också. Fast jag ska inte klaga. I fredags kittades taklisterna och idag ska taket målas. Till nästa helg är vi kanske klara. Eller jag ska inte skriva vi, jag gör ingenting. Jag säger hur jag vill ha det, å Jocke handlar hem grejer och jobbar på så snabbt han kan. Han är otroligt duktigt och äger ett grymt tålamod den mannen.

Bäst att plugga på lite nu då innan familjen dundrar in igen.
Senare i eftermiddag är det dags för simskola. Hela tiden nått på gång...


Kommentera inlägget här :