Natti natt

Efter en 12 timmar lång arbetsdag orkar jag inte skriva om någonting egentligen. Fast det finns ju så klart massor av ting jag kan reflektera kring...

Dagens insikt:
• Jag blir aldrig stressad när jag jobbar i barngrupp, och i andra sammanhang blir jag triggad av högt tempo

Dagens avundsjuka:
• Henke Lundqvists härliga penthouse inklusive den fantastiska terassen

Dagens undran:
• Går mina pelargoner på nått otillåtet preparat? Eller hur kan de annars vara så otroligt fina två månader innan jul

Dagens dåliga samvete:
• Skolarbetet prioriteras bort precis heeela tiden. Kommer jag verkligen hinna bli klar med alla uppgifter i tid?

Dagens genustabbe:
• Jag förutsatte utan att fråga att skorna som jag sålde skulle användas av en flicka. (Skäms ännu mer när jag kommer på att jag inte ens har skänkt en tanke på att Måns skulle kunna använda dem)

Nattens sovkamrater:
• GARANTERAT INGEN!!!
Tänk att kunna gå å lägga sig på kvällen o veta att
1. Ingen kommer ropa på mej inatt
2. Ingen kommer sparka mej i sidan inatt
3. Ingen kommer knuffa mej ur sängen inatt
4. Jag behöver inte smyga o tassa imorgon bitti

JOCKE SOVER PÅ JOBBET OCH SMÅFOLKET SOVER HOS FARMOR O FARFAR PÅ ANNAN ORT!!!
VARDAGSLYXXXX....

Nä, jag ska sluta tänka, och passa på att sova nu. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter... Natti natt 

Kommentera inlägget här :