Lager 157

Idag blev det en heldagsutflykt till Hälleforsnäs och Lager 157

Jag, Mona och Maria

OCH Olle the shoppingbaby som skötte sig perfekt

Riktigt trevligt ställe som jag kan rekommendera till den som behöver fylla på garderoben

Väl hemma ville jag fräscha upp mej lite inför middagen och la mej i spat

Fick sällskap av lilla fröken

Livat och blött blev det

 
Middagen ordnade Jocke under tiden
Ibland har man det bra

Och ikväll blir det film

De tre som va hemma va och hyrde varsin film

Undrar vilken jag ska se?

Ögonen går redan ikors, det blir en tidig kväll...

Kommentarer :

#1: Pernilla "Pillan"

Hihi. Barbie filmen ville Viktor hyra också i fredags. Men vi hyrde Piraterna och Johan Falk. Piratena ser vi på just nu innan vi måste lämna igen den :-)

Svar: Johan Falk va väldigt bra tycker jag, nu längtar jag efter de andra....
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :