Guld och allt som glimmar....

Jag undrar vad som håller på att hända med mej. Jag har blivit så förtjust i guld och glitter, metallic överhuvudtaget. Förtjust är nästan en lögn, besatt är närmare sanningen...

Nu har jag hittat en paljettbolero som jag blivit kär i. Tror jag måste ha den faktisk. Okej, den är varken praktisk eller särskilt användbar till vardags, men tänk fest. Tänk glöggmingel, jul, nyår och party party.

Har jag fått en 34-årskris eller... Vad händer. Vad är det som saknas i mitt liv när kroppen skriker efter glitter? Kan det vara så att min kropp försöker kompensera för mitt totalt oglammiga liv? Skapa en slags balans i mitt vardagskaos....?

Om ev vecka äger jag i alla fall dansgolvet på Golden hits tillsammans med tjejligan. Tror vi blir 12 sköna hönor som ska ta oss in till stan.
Med eller utan paljettbolero....

Kommentera inlägget här :