En helskön helg

Sammarfattar helgen med tre ord
Kärlek, glädje och mys

Jag hade en fantastiskt kul kväll med nio härliga brudar igår kväll. Vi startade med middag på Galways och gick sen vidare till golden hits där det blev massa sång, dans och skratt.
Det finns bilder och en långfilm inspelad från gårdagskvällen, men jag tror jag suger på den karamellen ett tag till...

Idag har vi struntat i alla måsten. Inte pluggat, inte städat, inte lagt in kläderna i klädkammaren.
Sedvanlig söndagssimskola förstås och pizza i magen, annars har vi bara myst tillsammans. Vi har legat i en hög i sängen och slumrat och kollat på tv mitt på dagen.
Melina har lekt ute på gården med sina kompisar i FEM timmar, och Måns har busat med bästis kusinen.

Nu ligger fyra små barn och snarkar på övervåningen. Jag ska rota rätt på nått gott i skafferiet och sen sätta mej tillrätta i soffan. Jocke och jag ska se andra och sista delen av "ont blod". Så bra, hoppas verkligen att jag kan hålla ögonen öppna....

Från guldstund på golden, till mysbralla
Och jag trivs lika bra i båda delarna

Kommentera inlägget här :