Dagens....

Väckning skedde när småfolket kom intassande strax efter fem imorse och absolut inte ville sova mer...

Åkomma är den ihärdiga huvudvärken som jag dras med. Är det bihåleinflammation, stress eller ett resultat av galgsmällen jag fick i lördags Mona?

Humör är inte på toppen men heller inte på botten. Det är helt ok.... Anneli sa nått klokt idag, man ska inte sträva efter perfektion varje dag, då blir man sällan nöjd. Ok är ok helt enkelt...

Goda gärning gjorde jag åt Linda som tappat bort sin mobil. Ibland behöver inte godhet vara så svårt, det räcker bara med att ringa tillräckligt många signaler.

Tv-program ser jag på svtplay. "Torka inga tårar utan handskar", otroligt gripande och bra. Tack för tipset Carina.

Middag va en perfekt gräddad fläskpannkaka med lingon. Och grönsaker förstås, eftersom det är så nyttigt ;-)

Motion är de 50 metrarna som jag gått mellan ytterdörren och bilen. Resten av dagen har jag suttit på rumpan.

Överkurs är helt klart all den uppmärksamhet, kärlek och omvårdnad som jag skänker mina rosor. Just nu ligger de i badet... De du Svärdan!

Kommentera inlägget här :