Raketfödsel eller?

Måns sitter på toa, jag sitter bredvid och håller sällskap. Det är så vi har spenderat dagarna den senaste veckan.
Måns har ont i magen, han kvider och åmar sig...
-kändes det så här när du skulle föda ut mej? undrar han
-ja, ungefär tror jag, svarar jag
Måns krystar o tar i så han blir röd i hela ansiktet
-tog du i så här hårt när du skulle föda mej? Fortsätter han
-jo, ungefär tror jag, svarar jag
Helt plötsligt släpper proppen, och i raketfart kommer allt ut. Hela magen tömmer sig, vätska som forsar ut
-födde ut it mej så har raketsnabbt mamma?
-nej verkligen inte, det tog en hel dag och inget gick i raketfart då, svarar jag
Han ser vääääldigt förvånad ut
Välkommen till verkligheten

Vi tar det lugnt och fortsätter att dansa runt här hemma...


Kommentarer :

#1: Milla

Hihihi, mm, håller typ med :)

skriven

Kommentera inlägget här :