Körsång och ännu fler grattis ;-)

Ikväll har jag haft mitt livs första körupplevelse, i alla fall om man bortser från diverse skol- och barnkörer.
Min kompis och tillika körfreaket Mona va i Filadelfiakyrkan i stan och lyssnade till Gabriel Fors och hans 1000-manna kör. LaGylia Frazier gästsjöng (vilket energiknippe) och Tobias Karlsson (ni vet från let's dance) försökte lära oss alla i publiken att dansa. Världens drag, häftigt va det....
Min kollega Anneli och hennes körvänner gjorde ett toppjobb, och Gabriel ska ha cred för låtvalen, bra mix mellan pop och gospel.
Så här kan man också tillbringa en måndagkväll faktiskt. Freud fick stå tillbaka ännu en kväll....

Jag har fått lite feedback på förra inlägget. Inte bara jag och Månsa som ska gratuleras idag. Jag vill passa på att gratta min storebror som idag tagit sig halvvägs till 75 år. Grattis grattis!!!!

Och fina lilla Carolina hon är halvvägs till 101 år.... Grattis grattis till dej me ;-)

Kommentera inlägget här :