Klotet....

Vilken dag....
Åtta timmar psykologi
Jag är helt dränerad
Mycket att ta ställning till
Mycket att analysera
Mycket att känna

Jag har även blundat och skapat
Skapat kring psykologiska tanketraditioner
Låtit känslorna flöda
Jag födde KLOTET

"Va rädd om dej själv ikväll, det är så många känslor som ligger på ytan nu" sa vår bildpedagog innan vi gick hem.
"Sätt upp din bild på insidan av en skåpdörr. Skydda den för alla intryck, men glöm inte att titta till den ibland" fortsatte hon.

Jag utmanar och har tejpat upp bilden på väggen i hallen här hemma. Jag vill att Klotet ska möta hela familjen, men även grannarna och alla dörrförsäljare.

Fortsättning följer imorgon. Då ska jag skriva ett poem till Klotet...

Kommentarer :

#1: Mia

Åh, var den din! Den tyckte jag om :-) //Mia

Svar: Tack snälla Mia :-)
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :