Kalas, simning och Arne Dahl...

Eftermiddagen har spenderats i huvudstaden hos lilla lillebror som fyllt 26 år och hans söta Malin. Det bjöds på kaffe å bullar, småkakor och tårta. Allt hembakat och ljuvligt gott. Tänk om jag hade fotat allt fint, men jag vill inte suktas. Ni får hålla till godo med två fina flickor istället ;-)

Sen rullade vi bokstavligt talat vidare till simhallen eftersom småfolket hade simskola. Själv skulle jag också behöva dra på mej baddräkten och simma några vändor nån dag. Oj vad jag ligger efter med träningen. Träning står för tillfället alltid på "att göra sen"-listan. Sen är 2014...

Nu ska jag avrunda veckan på bästa sätt. Med "Arne Dahl" och soffläge tillsammans med nån jag tycker om.

Egentligen har jag åtta sidor Freud "Vargmannen" som jag borde läsa. Åtta sidor låter inte mycket, men eftersom vi snackar Freud så är det ungefär 80 sidor. Jag orkar inte och jag har inte lust...

Kommentera inlägget här :