Jag, en fin hund :-/

Nu har jag äntligen fått ett par LdiR
Som jag har längtat efter dessa italienska skinnmockasiner
De sitter skönt på foten och doftar underbart
Vad mer kan man begära?
Jag har köpt ett par stövlar med högt skaft, som man kan kasa ner om man vill
Två par skor i ett par alltså :-)
Kände mig riktigt nöjd.....
 
 
Tills Jocke sa något om att jag "såg ut som en liten hund" fast att jag var väldigt fin
Jag vet att han gillar hundar, men på nått sätt så känns det ändå inte riktigt helt rätt
Fokuserar mer på "hund" än "fin"
Men jag förstår ju vad han menar
 
 
Nu undrar jag om jag skulle ha satsat på en enklare variant
En kortskaftad sko, mer neutral och lättburen
En sko för åretruntanvändning
Å va svårt livet ska va då...
 
 
Och medan jag funderar på detta så sitter jag med näsan i stövelskaftet
Hur är det ens möjligt att en sko kan dofta så gott....?

Kommentera inlägget här :