Jag, en bladder-Maja av rang

Idag sitter jag hemma och skriver
Kursen avslutades igår, men en uppgift till ska in
Hur är det möjligt med fem inlämningsuppgifter på en fyra veckor lång kurs?
Fyra individuella och en gruppuppgift
 
Som sagt, jag sitter med den sista texten nu
Enligt manualen "en mindre inlämningsuppfift 3-4 A4-sidor"
Korrekta referenser till litteraturen krävs
Jo jag tackar....
"Utför en övning och skriv om den", reflektera som det som fint heter
 
Jo, det gick bra.... Barnen tyckte det va kul.... Typ...
3-4 A4-sidor
Tur man är en Bladder-Maja av rang
Och har svart bälte i ordbajseri
Så fort jag är klar med den här texten
Ska jag sätta mej och börja läsa litteratur inför nästa delkurs
Psykologiska tanketeorier med fokus på det lilla barnet
Ska jag skratta eller gråta

Kommentarer :

#1: lotta

Den var rolig! Kursen alltså:-D

Svar: Alltså menar du den som jag ska säta tänderna i nu eller... Psykologiska bla bla bla bla bla bla med fokus på bla bla bla..... ;-)
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :