Dagens jubilarer...

Hipp hipp hurra, för mej och alla andra Elisabettor idag...
Jag kan väl inte påstå att gratulationerna har haglat in direkt, men storebror kom ihåg och skickade ett mail, och mamma likaså. Skyndsamt svarade jag henne och gratulerade tillbaka, jag har nämligen ärvt mitt andranamn av henne.
När jag kom hem stod en blomma på bänken från en hemlig avsändare. Jag känner mej ganska säker på vem den kommer ifrån, och han bor inte i det här huset kan jag säga....
Tusen tack, pappa är alltid pappa 

Familjens andra jubilar är lilleman, idag blir han 4 1/2 år. Ni vet väl att barn alltid räknar halvår, och det är jätteviktigt. Tänk att min lilla skruttis har blivit så stor. När jag frågar om han alltid kommer vara mammas lilla kille svarar han:
- Nä, jag kommer inte alltid va så här liten. Sen kommer jag bara va din kille...
Åååå, det låter bra tycker jag :-)

Kommentarer :

#1: Hellen

Grattis Bettan!

Svar: Tusen tack, å grattis själv Bettan ;-)
Yta & djup

skriven

Kommentera inlägget här :