Kvällen då jag blev miljonär :-)

Nu ska jag skrapa månadens trisslotter och självklart hoppas jag på storvinst. Jag har abonnemang på trisslotter och får fyra stycken hemskickade varje månad. Det brukar ge allt mellan 0 och 100 kr i vinst, men spänningen varje månad är obetalbar. En dag kanske jag får skrapa fram en månadspeng i TV, vem vet...
Jag är med i postkodslotteriet också. Samma sak där, jag har vunnit en ny lott vid tre eller fyra tillfällen, väntar fortfarande på miljonerna. Men jag ger mej inte. Jag vill inte stå med skägget i brevlådan när Magdalena Graaf kommer och delar ut pengar i gränden.
Sammanlagt spelar jag alltså för 3000 om året, en sista minuten till solen. Och om jag räknar ihop att jag har spelat tre år kommer jag till Thailand...
Nä, så vill jag inte tänka. Jag njuter av min abonnerade vardagsspänning och postkodslotteriet ger mej möjlighet att stödja flera bra organisationer.
Önska mej lycka till...

Kommentera inlägget här :