Yvonne och fina Josefina

Igår firade jag och brudarna Yvonnes födelsedag
Och i samband med hennes födelsedagsfirande, passar vi även på att fira in sommaren
Det har blivit en tradition, en väldigt trevlig sådan
 
Först fick vi bubbel och småplock i Myrängen
Sen blev det middag och mys på Josefina
Mycket trevlig båt det där, å inte gungade den det allra minsta ;-)
 
Det va mycket pladder och tjejsnack
Vi gick varvet runt och alla fick berätta om någon vi håller av och saknar lite extra
Sen gav den nyexade specialpedagogen oss varsina diagnoser
Man lär om sig själv hela tiden
 
Härligt att kunna sitta ute med sina vänner en hel kväll och en hal natt
Bara snacka, skratta och vara tillsammans
Jag ska visa några bilder från igår på mina snygga vänninor
Jag har så fina vänner, egentligen är det bara en som är lite ful
Det är Anna, hon är min allra fulaste kompis faktiskt
 
Fina Lisa
 
Fina födelsedagsbarnet Yvonne
 
Fina blåa Frida
 
Fina Carina
 
Fula Anna
 
Fina goa kalvschnitzeln
 
Fina sköna gröna Baileysen
 
Fina Josefina
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :