TMB Skitungar

Påskledig, med långt ifrån utvilad
Rudbusarna tar kål på mej och alla andra som kommer i deras närhet
Det är full tulle och volymen på max precis hela tiden
Efter tre dagars ledighet undrar jag hur våra sex veckor tillsammans i sommar kommer bli

Idag åkte vi till Kurvan för att titta på byxor och skor till mej
Vi åkte därifrån med ett par skor till Måns och en sparkcykel till Melina
Konstigt egentligen, för de hade verkligen inte förtjänat det
Sen vi kom hem har vi konstant hotat med att åka tillbaka med grejerna

Dom leker och stojar och slåss omvartannat
Jag hör mej själv tjata och gnata non stop, men för döva öron
Ingen reagerar, och ingen bryr sig som de regler som finns i det här huset
Jag blir sååå trött, vad ska jag göra.....?


Vi är kaninvakt åt Simba men Måns vägrar hjälpa till "Måna blir avundsjuk mamma...."
Han är lojal i alla fall


Batman, Spindelmannen, Blixten & co är favoriter hos Månsan
Men när det kommer till att använda kläder som mamman fyndat på loppis då blir det tvärnej
Vi ljuger för honom och säger att tröjan kommer från den populära storkusinen istället

Kommentarer :

#1: Emelie

åå vad jag känner igen mig.. Man är nästan som tröttast efter semester och ledigheter...

Men det är bara att käma på, för rätt som det är har dom fyllt 18 och man kommer längta tillbaka tills när de var små..

skriven

Kommentera inlägget här :