Update....

En och en halv vecka har gått och Måns har knappt frågat efter sin napp....



En vecka efter utsatt datum fick Melina äntligen börja på sin dansskola och det blev succé....

Om ni ser nått som går å går å går och som aldrig kommer till dörren så är det inte klockan.
Det är bara jag som är med i en stegtävling.....

Härligt möte me sköna hönor när Lisa fyllde år i måndags, och ett kilo plus på vågen...



Jag rensar barnens garderober och säljer på tradera.
Tre sålda plagg gav 700 kr och jag kunde klicka klicka hem en tunika från Twist & Tango med gott samvete....



Mitt livs, utan tvekan, bästa köp är barnens syskonvagn som jag rullat runt överallt i drygt tre år.
Jag inser att småbarnsåren är förbi, och Urban Jungle-historien är till salu.....



Ett annat tecken på att jag inte har småbarn är dagens faktura från Huddinge Kommun.
Sänkt barnomsorgsavgift eftersom Måns numera ingår i spannet 3-5 år.....

Mina studier tar mej med på oanade äventyr som gör att jag hela tiden utvecklas och upptäcker nya spännande sidor hos sig själv. Tex som att jag gillar att röra mig i 16 gradigt vatten iklädd vadarbyxor. Känslan när vattnet smiter åt runt benen och rumpan, samtidigt som man är livrädd för att trampa snett och falla är underbar......



Nu ska jag sätta mej och skriva ett vykort till en vän, ha koll på brevlådan på fredag.... ;-)

Kommentera inlägget här :