Nattugglan ger upp nu, jag går och lägger ...

img_1095 (MMS)

Nattugglan ger upp nu, jag går och lägger mej. Jag är uppe i varv men ofokuserad och får ingenting gjort. Jag blir irriterad på mej själv när jag slösar bort min tid, som att tiden inte var mer dyrbar än att för femtielfte gången se korkade vuxna människor dribbla bort hela sin privatekonomi på TV3. Lyxfällans elfte säsong bjuder inte på några överraskningar och jag har för länge sen fattat vad det hela går ut på. Man ska inte handla för pengar man inte har, punkt.  I övrigt har kvällen varit full rulle. Direkt efter att jag hämtat barnen på förskolan åkte vi till mamma och pappa på "släktmiddag". Tomas och Malin va där, moster  Gunilla och Jenny å hennes småtroll Ebba och Molly. Barn i kvadrat och i bilen på väg hem insåg jag att jag inte pratat ordentligt me nån. Men jag hann spela galenpanna me småfolket. Sjukt svårt för Måns att lista ut  att han va Boris Becker bara, fast alla är ju inte intresserade av tennis, så är det ju....

Kommentera inlägget här :