Hej Arla! Jag är en 33-årig tvåbarnsmor bo...

img_3108 (MMS)

Hej Arla! Jag är en 33-årig tvåbarnsmor boende i förortsradhus. På min fritid gillar jag att umgås med vänner, läsa och träna. Jag dricker 2-3 koppar kaffe om dagen, i mitt kaffe vill jag ha en skvätt mjölk. Jag är som vilken morsa som helst.... Senaste tiden har jag undrat och undrat: Var har min mjölkförpackning tagit vägen? När jag köper mjölk nuförtiden tvingas jag köpa dessa långsmala, otympliga, hemska förpackningar. Jag tror de kallas takåsförpacknungar, men jag är inte säker.... Varför? Vad va det för fel på de gamla? Nr 1: jag får inte plats med dem stående i kylen Nr 2: trots att jag styrketränar kan jag ofta inte med handkraft skruva av det där plastlocket när jag ska öppna en ny mjölk Nr 3: de är svåra att greppa och har en onaturlig hällpip och pga det spiller barnen hela tiden när de ska hälla själva Nr 4: de är svåra att vika ihop och tar stor plats när de ska källsorteras.... Där stannar jag, för jag tror ni förstår vad jag menar, jag tror ni hajat poängen. Snälla Arla, ge mej tillbaka min gamla mjölkförpackning..... Hälsningar en trött och irriterad kaffeböna

Kommentera inlägget här :