Skagshamn Övik

Jag vill visa några härliga bilder från vår vecka i Skagshamn Övik.
En vecka fylld me lek, bus, bad, bastu, fiske, loppis, shopping, god mat och trevlig gemenskap.


Kaffesuget tog oss till "Dragon Gate", oj oj oj vilket ställe... Plastigt och uschligt och dåligt kaffe

 
Men lilla prinsessan blir som vanligt vacker på bild trots allt fusk å fejk å plast runtomkring


Sommarlunch i solen


Bar runt på min bok "Hundraåringen sm klev ut genom ett fönster och försvann" hela veckan.
Ibland fick jag en minut över och läste ett par rader, men mest bar jag runt på den....


En tur på "sjön". Melina föredrog roddbåt, Måns motorbåt, själv tycker jag att det är lika mysigt vilket som...


Skitungen på dass :-)


Vandring på "Lotsstigen" upp till kasen


Nu har vi nått vårt mål, dags att plocka fram fikat


Sötaste Prinsen


Bjurholm hembydsgård, dags at visa småfolket var jag har mina rötter


Vad spelar det för roll att bullarna va snustorra, när man får fika vid öppen eld


Finaste barnen uppvaktar mamman med sång och paket på sängen


Badshow och brygghäng


Äntligen ett eget husdjur, spiggfiske varje dag


Gullhönan gick med axelremsväskan på hela veckan, ständigt på väg till jobbet


Bakochframbarnen i uppochnervändavärlden


En kväll på tu man hand är aldrig fel, födelsedagsmiddag på "Mamma Mia"


Alla vinkar när vi kör över bron hem mot Stockholm igen......


Och så kom man hem till verkligheten och vår härliga entre igen.
Johnny och Mattias hade verkligen inte varit effektiva medans vi va bortresta....

Kommentera inlägget här :