Jag kan bara inte låta bli att visa er det...

img_2784 (MMS)

Jag kan bara inte låta bli att visa er detta. Allt detta har jag fått från min moster Ella. Blomman fick jag när jag hade opererat ögat för ett par månader sen, och den blommar fortfarande lika fint. Har jag föresten berättat att min operation är 100% lyckad. Jag har inte torkat en tår på snart två månader. Jag undrar vad jag ska ta mej till med alla näsdukar som jag har bunkrat, redo för en snorig vinter mao.  Hur som helst, jag fick ett presentkort på kicks av Ella när jag fyllde år, och det är det som jag har shoppat för idag. Jag köpte tvål och mascara från Clinique och fick en söt necessär  med tre andra Cliniqueprodukter på köpet. Hur bra är inte det? Jag är verkligen sjukt mallig för det känns som att jag gjort ett kap. Hela badrummet fyllt me härliga grejer, å en vacker blomma att vila ögonen på..... Tusen tack kära Ella!!!

Kommentera inlägget här :