Tröttmössa...

Tydligen är sovmorgon helt passé, sååå år 2013, småfolket vaknade 6.42 idag...
Jag är inne i en period då jag har svårt att sova. Svårt att somna på kvällarna och vaknar mitti natten och har svårt att somna om, å när jag väl sover då knasar ungarna. Jag gissar att det beror på att det är mycket som snurrar i skallen just nu...
 
Vid frukosten i morse berättade jag för familjen att eftersom jag är så trött så planerar jag att ta in på ett yoga-center i två veckor när vi kommer till Thailand, medan de stannar kvar på vår resort.
"Men mamma det går ju inte alls" utbrast Melina "det betyder ju att du bara får vara med oss i en vecka".
"Nä precis, det går inte alls" sa Brandis och höll me...
"Du får bara åka iväg typ en eller två dagar" fortsatte Melina
"Nä bara typ 20 minuter" sa Brandis
Gaaaa.... Jag inser att det finns en risk att jag inte alls kommer känna mej utvilad efter resan.
 
Tröttmössa...

Kommentera inlägget här :