Flashdance och Tabbouli

God morgon! Jag har precis läst DN i lugn och ro och druckit ett par koppar kaffe, oj oj oj vilken lyx för en heltidsarbetande småbarnsmorsa... Som om det inte vore nog har jag fått sova en HEL NATT i samma säng och utan att någon ens har ropar på mej, och snart ska jag ta en dusch utan att någon skriker och bankar på dörren för att hen är akuuuut kissnödig och inte orkar gå ner en trappa till den lediga toan. Som ni förstår, vi har hyrt ut småfolket...

Vadan denna lyx? Jo, jag fick biljetter till "Flashdance" på Chinateatern i examenpresent av Brandis, och igår var det dags att se föreställningen. Å vad ska jag säga.... Den va HELT UNDERBAR!
De va så superduktiga allihopa, sjöng och dansade helt fantastiskt.

Efteråt gick vi till den Libanesiska restaurangen Tabbouli och åt massa god mat. Så härligt att kunna sitta och snacka och äta i flera timmar tillsammans utan att bli avbrutna. Lyx på hög nivå... ❤️

Lördag 1 februari 2014

Mot Chinateatern

Flashdance med bl.a Hanna Lindblad & Rennie Mirro

Avsmakningsmeny - 16 små rätter


Skål för examen

Kaffe latte och Bailys

Nougatpanacotta

Vackert klinkers

Guld- och glamourtoa 

Kommentera inlägget här :